Condusul e ca si sexul. In general, puterea motorului cu cat e mai mare cu atat e mai apreciata, insa degeaba o ai daca nu stii cand sa schimbi viteza. Daca turezi prea mult, s-ar putea sa ramai fara el dupa foarte putin timp, riscand sa abandonezi cursa. Daca nu folosesti toata capacitatea motorului la maxim, s-ar putea sa pierzi pentru ca ti-o ia altul inainte. Pe de alta parte, dotarile standard nu prea sunt de ajuns. Trebuie sa-ti perfectionezi mereu masina, sa faci multe antrenamente si, de ce nu, sa ti-o si imbunatatesti daca da rateuri. Cum un asemenea tuning este si costisitor, trebuie sa gasesti o cale sa-ti finantezi doleantele. Nu, nu ma refer la meseria de gigolo, ci la participarea la curse ilegale de masini. Exact aceste lucruri va ofera si Need For Speed: Underground, insa intr-o maniera mult mai detaliata, cel putin din punct de vedere vizual.

Cum febra tuningului a cuprins pe toata lumea, nu ma mira ca EA a profitat de ocazie si a produs Underground. Incercari au mai fost, si ma refer in special la Street Legal, insa acesta nici dupa multe patchuri de zeci de MB nu prezenta un gameplay acceptabil. E drept, cataloagele sale erau mult mai pline, oferta fiind intr-adevar enorma fata de cea pe care ne-o propune EA. Cum insa acel joc era realizat de o micuta firma din Europa, el a trecut aproape neobservat de marele public, in timp ce Underground, pe langa faptul ca a castigat teren imediat dupa lansarea demoului, a primit si critici favorabile din partea mass-mediei.
     Pe de alta parte, fanii Porsche Unleashed isi continua cursa infernala, precum fanii 3dfx de acum cativa ani. Ei nu realizeaza ca EA nu va mai introduce elementele care au facut acel joc unul de succes si continua sa spere si sa injure saracul producator la fiecare lansare a cate unui joc NFS, nesesizand ca scopul principal al acestei companii nu este de a-i multumi pe ei, ci de a scoate cat mai multi bani din produsul pe care il vand. Este si normal ca, din aceasta cauza, EA sa se profileze, tocmai pe ceea ce este la moda astazi in acest domeniu si anume masini moderne, tuning, curse ilegale efectuate sub stapanirea noptii, totul adunat intr-un joc arcade. O sa ma intrebati de ce arcade, iar raspunsul este extrem de simplu: multi-platform. Decat sa plateasca mai multe echipe care sa lucreze independent pentru a oferi produse diferite, este mult mai usor si mai ieftin sa produca un singur joc pe care, mai apoi, sa-l porteze. Numai cine poate accepta aceste lucruri poate intelege ce este intr-adevar acest joc si cui se adreseaza. Cine nu, nu e cazul sa citeasca mai departe si nici sa cumpere acest joc, pentru ca isi va face o gramada de nervi si asta pe proprii sai bani.

  

 

    

[Back]

© CLOD. All Rights Reserved.
Contact at: istrateclaudiu@yahoo.com